August 11, 2013

Flower crown


Oduvek sam želela da imam krunicu od cveća, i htela sam i sama da je napravim, ali gde god sam tražila odgovarajuće cveće, nijedno mi se nije dopalo. Danas sam kupila male, beličastoroze ruže koje su mi bile dovoljno lepe da s njima pokušam. Ako i vi hoćete da napravite svoju, mogu da vam objasnim kako sam ja napravila svoju. Potrebno vam je:

1. veštačko cveće
2. tanak metalni rajf
3. konac
4. makaze

Da biste napravili krunicu od cveća poput moje, uradite sledeće:

1. odvojte cveće od grane tako što ćete ga malo jače povući ili iseći, ali tako da mu stabljika bude dovoljno duga;
2. uzmite cvet koji želite da zakačite za rajf i odsecite nešto duži deo konca, a zatim taj konac obmotajte odmah ispod cveta, najpre dva puta u jednu stranu, a zatim dva puta u drugu;
3. prislonite cvet na mesto na rajfu za koje hoćete da ga vežete, ili za kraj rajfa, pa ga posle pogurajte na željeno mesto, a onda dva puta obmotajte konac sa obe strane rajfa i vežite dvostruki čvor oko cveta;
4. odsecite višak konca i veći deo stabljike;
5. ponovite postupak onoliko puta koliko želite da dodajete na krunicu koristeći druge cvetove, mada možete upotrebiti i listiće;

Et voilà! Imate vašu krunicu od cveća! Ovo je prva koju sam ikada napravila i sada visi u mojoj sobi. Jedva čekam da je uklopim u buduće outfit postove!




I've always wanted to have a flower crown, and I wanted to make it myself, but wherever I went to find flowers for it, I didn't like any of them. Today I bought small, pale pink roses that were pretty enough for me to try. And if you want to make your own flower crown, I can show you how I made my own. What you need is:

1. artificial flowers
2. a thin metal hairband
3. some thread
4. a pair of scissors

To make a flower crown like mine, here's what you need to do:

1. separate the flowers from the branches by pulling them a little stronger or cutting them, but so that the stem is long enough; 
2. take the flower you want to attach to the hairband and cut a longer piece of thread, and then wrap that thread just under the flower, twice to one side, and twice to the other;
3. press the flower to the spot where you want it to be, or to the end of the hairband so that you can pull it later on, and then wrap the thread twice around the hairband on one side, then on the other side and tie a double knot around the flower;
4. cut off the excess thread and the bigger part of the stem;
5. repeat that as many times as you like by using other flowers, though you can use the leaves as well;

Et voilà! You have your flower crown! This is the first one I've ever made and now it's hanging in my room. I can't wait to wear it in some of my next outfit posts



Time to go back to school~

Cool stuff perfects new term!

 Favorable prices are just so great ^_^ >>

http://www.romwe.com/SCHOOL-DEAL-c-181.html?WanderingHeartBlog

Big sale ends on August 18th!

26 comments:

  1. Stvarno izgleda odlično a vjerujem da je i jeftinija nego one koje se mogu kupiti po ducanima... samo treba naći lijepo cvijeće! Odlična ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sam pronašla neki dućan u mom gradu koji prodaje takve gotove, verovatno bih štedela da je kupim, ali pošto sam jedva pronašla čak i cveće, zadovoljna sam i ovom. :D Hvala! :*

      Delete
  2. Super je! I ja sam napravila pre jedno nedelju dana sebi jednu :) Jedva sam nasla cvece! Posto sam ovu napravila sa sitnim cvecem, sad hocu da nadjem neko veliko i da napravim jednu u fazonu Lane :)

    Odlicno je ispala ova tvoja i super je tutorial! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gde si ti pronašla svoje? :) I ja planiram da jednog dana napravim sebi i veću, samo što je ovo jedini rajf za koji sam mogla da zakačim cveće. Kada nabavim još materijala, napraviću i još jednu krunicu. :)

      Delete
    2. Kod kineza, uzela sam one sa zicom sto se koriste za pravljenje cvetica za svadbu, u 2 razlicite velicine, crvene i bele.

      Delete
  3. i love this diy
    thnks for sharing
    kisses

    ReplyDelete
  4. great job dear :)
    it looks really beautiful!

    xoxo, Ana
    run-your-world.blogspot.pt

    ReplyDelete
  5. Super volim ovakve DIY. Ja sebi napravim jednokratnu sa svjezim cvijecem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurna sam da su takve mnogo lepše, ali bi mi bilo jako žao kada uvene. Jako mi je teško da ponovim nešto što jednom napravim, tako da ako mi se dopadne, ne mogu da napravim istu, tako da koristim veštačko cveće da bih je imala duže. :)

      Delete
  6. Predivno je, hvala za ideju. :*

    http://tiarawannabe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Rajf je predivna i divno si ga izradila :)

    ReplyDelete
  8. Sta je s tvojim noktima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno ništa, samo nemaju lak i kratki su. ;)

      Delete
  9. Nice DIY!
    I just LOVE flower crowns!

    xx
    Kelly

    http://thekelluuu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. SUper DIY, i ja sam imala u glavi neku sličnu ideju za cvijetnu krunu, hvala što si podijelila :D

    www.iamlovingthis.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wow, that's so much cuter than the one I tried to make. I'm clueless! I love this tutorial though; even I might be able to accomplish this.

    May the Force be with you.
    Emily

    ReplyDelete
  12. This is so cool! beautiful DIY

    ReplyDelete
  13. Napravila sam i ja sebi flower crown, ali prosle godine, mada vjerujem da je se do sada raspala, haha! Tvoja uglavnom izgleda super :)

    ReplyDelete