May 24, 2017

Insta storybook #2


follow me on Instagram:  @thecouturecase




Facebook  Instagram  Tumblr  Twitter  Lookbook  | Pinterest  Bloglovin'  Snapchat


1. In this café they serve everything in jars! Well, almost everything.
2. If you have hope, you have everything.
3. As much as I love people, sometimes I see beauty in an empty place.
4. If you want to sit down and have a coffee, count me in!
5. This place is new in Belgrade, have you been there yet? :)
6. These are not only pretty, they smell so nice too.
7. This decorative bike takes me back to Amsterdam. How I miss that city!
8. Practice makes perfect - prosthodontics.
9. This little corner screams "Alice in Wonderland", don't you agree?


Vreme je za još jedan kratak post o trenucima ovekovečenim na instagramu! Ne znam koliko će ih biti ubuduće jer se primiče ispitni rok tako da se nemojte iznenaditi i ako se postovi na blogu malo prorede, mada ću dati sve od sebe da povremeno objavljujem kada izmirim svoje redovne obaveze. Dok sam još uvek imala lufta da budem bezbrižna i ne razmišljam o svemu što mi preostaje da završim, uživala sam u opuštenom razgledanju svog rodnog grada i otkrivala mesta koja pre nisam videla, a neka su me čak i vratila na ona daleka mesta u kojima sam već bila i u koja bih se rado vratila. Poželite mi sreću za ispitni rok, biće mi potrebna!


It's time for another short post about some of the moments I captured on instagram! I don't know how often I'll be able to post there in the near future because exams are approaching so don't be surprised even if my posting on this blog becomes a little less frequent, though I'll do my best to post every once in a while once I get things done. While I still had the liberty of being careless and not thinking about everything I need to finish, I enjoyed in the careless looking around in my hometown and discovering places I've never seen before, and some even took me back to those faraway places I've been to and that I'd gladly go back to. Wish me luck for my exams, I'll be needing plenty of it!


24 comments:

  1. Tvoje insta fotke su tako savršene. :)

    Giveaway je na mom blogu -------> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  2. Lovely photos and wonderful moments! I love them :)

    xoxo dear ❤
    Melania | mimalditadulzura.com

    ReplyDelete
  3. Amazingly captured instagram photos...
    Lets follow each othe on Instagram


    (◕‿◕✿) EmoteraGoddess.com | Instagram | Bloglovin

    ReplyDelete
  4. Divan blog imaš, baš me oduševio.
    Jako mi se sviđa ovakav tip postova, supe su ♥ ♥

    My Beauty Empire

    ReplyDelete
  5. lovely post!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/2017/05/white-bikini-set.html

    ReplyDelete
  6. Girl,your blog is GOAL! I'm in love. I follow this beautyful blog, maybe you can follow me back? ♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Predivne fotografije, draga moja Jelena!
    Srećno na ispitima, verujem u tebe i znam da možeš ti sve to!

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  8. super su ti slike! Ja ti zellim puno srece na ispitima :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Savršene fotografije, zaista. Ostala sam zabezeknuta dok sam ih posmatrala! Nadam se da te ispiti i sve ostalo neće sprečavati da nam se obraćaš i pišeš nam!


    Puno ljubavi, Alia♡

    blogorođendan - alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Ja ću se maksimalno potruditi da se to ne odrazi previše na moj blog, ali ispiti su trenutno prioriteti tako da moram da im se posvetim. :( I zamolila bih te, ako nije problem, da ne zoveš sebe "Neko Nebitan" - ti si i te kako bitna. <3

      Delete
  10. Sjajan post, jako mi se dopada tvoj blog. Pratim te pa se nadam da ćeš uzvratiti. :)

    https://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/05/floral-print-mini-line-sun-dress.html?showComment=1496042544913#c8413197917728775140

    ReplyDelete
  11. Sjajno,fotke su ti prelepe :)

    P.S.U toku je giveaway na mom blogu,poklanjam jednu personalizovanu ilustraciju pa ako si raspolozena ovim putem zelim da te pozovem da pogledas i ako si zainteresovana da se prijavis :) Dotted with hearts by Jvncc

    ReplyDelete